Меню
Остання редакція: 01 травня 2024

Органічне виробництво – перспективи для молоді

Студенти освітньої програми «Овочівництво» спеціальності 203 «Садівництво, плодоовочівництво та виноградарство» освітнього ступеня «Магістр» та науково-педагогічні працівники кафедри овочівництва стали учасниками конкурсу студентських робіт з органічного агровиробництва та маркетингу органічної продукції на тему: «Органічне виробництво – перспективи для молоді», який тривав впродовж березня 2024 року. Цей конкурс був організований Державною установою «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти» та Федерацією органічного руху України за підтримки німецько-українського проєкту «Німецько-українська співпраця в галузі органічного сільського господарства». Метою конкурсу була популяризація здорового способу життя, збереження навколишнього середовища та залучення населення до споживання органічних продуктів. Заключним етапом даного конкурсу був Форум студентських робіт, на якому 1 травня 2024 року було підбито підсумки конкурсу.

З вітальним словом до учасників форуму звернулися Тетяна Іщенкодиректор Науково-методичного центру вищої та фахової передвищої освіти; Олександр Каліберда – національний експерт Проєкту «Німецько-українська співпраця в галузі органічного сільського господарства»; Євген Милованов – голова Правління Федерації органічного руху України.

Програма форуму «Органічне агровиробництво: майбутнє для молоді» передбачала виступи Метью Джона – Президента IFOAM Asia з доповіддю на тему «Органічний молодіжний рух в Азії»; Євгена Милованова – голови Правління Федерації органічного руху України з доповіддю «Органік в Україні: історія та сьогодення»; Мирослава Загорського – директора ТОВ «Еко Снейл» з доповіддю «Органічне виробництво як ідея для малого бізнесу» та виступи студентів переможців.

Ми вдячні організаторам форуму за цікавий, пізнавальний захід та за створення умов для розвитку інтелектуального потенціалу молоді, стимулювання інтересу здобувачів вищої освіти до науково-дослідницької діяльності, формування наукового та професійного світогляду майбутніх фахівців.