Меню
Остання редакція: 08 вересня 2024

ЛЕКЦІЯ ВІД СТЕЙКХОЛДЕРА: БІОПРЕПАРАТИ В ОРГАНІЧНОМУ ОВОЧІВНИЦТВІ

3 вересня 2024 р. студенти факультету плодоовочівництва, екології та захисту рослин та викладачі кафедри овочівництва Уманського національного університету садівництва взяли участь у відкритій лекції від стейкхолдера, керівника напрямку овочівництва БТУ-ЦЕНТР доктора сільськогосподарських наук Сергія Вдовенка  «Вплив біологічних препаратів на органічне вирощування овочевих рослин у відкритому та закритому ґрунті».

На початку лекції спікер наголосив, що впровадження органічної технології для вирощування овочевих рослин дасть можливість зменшити екологічне навантаження пестицидами, отримати безпечну овочеву продукцію з високими показниками врожаю. 

Ознайомив слухачів з деякими інноваційними елементами технології вирощування овочевих культур у відкритому та закритому ґрунті, звернув увагу на перспективи використання біологічних препаратів Азотофіт-р, Фітоцид-р на посівах цибулі ріпчастої, цибулі порей,  Хелпрост  і Мікохелп для захисту рослин помідор, огірків, дині від хвороб в органічному овочівництві. Також застосування біопрепаратів в умовах відкритого ґрунту сприяє отриманню загальної врожайності картоплі на рівні 28,4 т/га, а комплексне застосування біологічних препаратів на капусті брюсельській формує більшу кількість головок – 90 шт. Біопрепарат Органік баланс під час вирощування капусти пекінської забезпечує приріст урожаю до 3,5 т/га і товарність продукції 90 %. Звернув увагу і на власний  позитивний досвід використання біопрепаратів під час вирощування їстівних грибів в штучних умовах.

На завершення лекції Сергій Вдовенко ще раз наголосив, що лише системне застосування біопрепаратів в процесі вегетації овочевих рослин забезпечує швидкий ріст і розвиток, сприяє підвищенню імунітету до захворювань, знижує діяльність патогенних мікроорганізмів у ґрунті, забезпечується збільшення загальної врожайності товарних овочів.

Студенти і викладачі із задоволенням прослухали цікаву інформацію від стейкхолдера та у дискусії отримали відповіді на свої запитання.