Зустріч із стейкхолдером
Стейкхолдери (від англ. stakeholders), зацікавлені сторони – фізичні та юридичні особи, які мають інтерес у діяльності організації, тобто певною мірою залежать від неї або можуть впливати на її діяльність. Зовнішні стейкхолдери освітніх програм університету – це особи або організації які зацікавлені у якісній підготовці фахівців закладом вищої освіти. Це перш за все роботодавці, випускники, представники органів державної та місцевої влади, громадські організації тощо.
Завдяки плідній співпраці зі стейкхолдерами кафедра овочівництва Уманського НУС забезпечує високу якість підготовки майбутніх фахівців галузі овочівництва. Так, 9 серпня 2024 року відбулася зустріч викладачів кафедри овочівництва з випускником, роботодавцем, агрономом відкритого ґрунту ТОВ "Умань Агро-Тех" САМОЙЛОВИМ Павлом. Науково-педагогічні працівники кафедри отримали змістовну і корисну інформацію щодо роботи господарства в цілому та більш детально ознайомилися із технологіями вирощування овочевих і баштанних культур. САМОЙЛОВ Павло провів цікаву та корисну екскурсію: найсучасніші технології, обладнання, комп’ютеризовані системи управління за вирощування овочів у відкритому ґрунті.
Стейкхолдери кафедри овочівництва:
– сприяють проходженню виробничої практики студентами та ознайомлюють їх з інноваціями в галузі овочівництва;
– надають пропозиції щодо покращення якості практичної підготовки здобувачів вищої освіти та необхідних компетенцій для опанування інноваціями в галузі овочівництва;
– налагоджують та підтримують зв'язок кафедри з потенційними роботодавцями, організацію та рівень працевлаштування випускників;
На рівні факультету стейкхолдери мають право впливати на:
– розробку, моніторинг, періодичний перегляд освітніх програм спеціальностей та їх зміст;
– оцінку якості професорсько-викладацького складу за такими напрямами діяльності: професійні характеристики, педагогічна діяльність, науково- дослідна, навчально-методична та організаційна робота, міжнародна мобільність;
– вибір технологій і методів викладання навчальних дисциплін;
– якість методичного забезпечення навчальних дисциплін;
– якість і об’єктивність оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти щодо компетенцій, зазначених в освітній програмі;
– якість матеріально-технічної бази спеціальності;
– якість процесу набуття практичного досвіду здобувачами вищої освіти;
– якість наукової роботи та можливість участі здобувачів вищої освіти у академічній мобільності, наукових проектах, конференціях, публікаціях тощо.
Дякуємо нашому випускнику САМОЙЛОВУ Павлу за вагомі, професійні рекомендації щодо вдосконалення освітньо-професійної програми «Овочівництво» спеціальності 203 «Садівництво, плодоовочівництво та виноградарство» другого (магістерського) рівня вищої освіти.